Jaco van Erk voorgedragen als lijsttrekker ChristenUnie Papendrecht

rond logo donker blauw Tomaha 2.png
Door ChristenUnie Papendrecht op 10 september 2021 om 08:18

Jaco van Erk voorgedragen als lijsttrekker ChristenUnie Papendrecht

PAPENDRECHT - De ChristenUnie Papendrecht is de eerste politieke partij die naar buiten komt met de lijsttrekker voor de komende gemeenteraadsverkiezingen

De huidige fractievoorzitter Jaco van Erk is voorgedragen als lijsttrekker van de ChristenUnie Papendrecht.

Tijdens de najaars-ledenvergadering van de ChristenUnie Papendrecht zal het  bestuur de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen presenteren, waarop Jaco van Erk zal staan als lijsttrekker. De leden zullen tijdens deze ledenvergadering stemmen over de kandidatenlijst en het verkiezingsprogramma.

"Sinds 2018 ben ik actief als gemeenteraadslid voor de ChristenUnie en sinds afgelopen 1 mei als fractievoorzitter", vertelt Jaco van Erk. "Graag zet ik mij ook de komende jaren in voor een Papendrecht waar het veilig en goed wonen, werken en leven is. Ook een Papendrecht waarin wij op allerlei manieren (blijven) omzien naar elkaar. Zeker als mensen zich in een kwetsbare positie bevinden is het goed om daar ook vanuit de gemeente actief oog voor te hebben."

Jaco van Erk is blij met deze voordracht en is enthousiast over het verkiezingsprogramma, de komende campagne en de kandidatenlijst.

"Samen met bestuur en fractie is er in de afgelopen maanden hard gewerkt en dat heeft geleid tot een programma met een betrouwbaar christelijk en sociaal geluid. In de komende maanden zullen wij via verschillende persberichten inhoudelijk aangeven waar wij staan als ChristenUnie én waar wij voor willen gaan richting de gemeenteraadsverkiezingen van 2022."